خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/08 - 11:21
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
در پی پیگیری‌های ورناصری صورت گرفت؛

صدور مجوز احداث ۶ پست برق برای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا

براساس نمودار خدمات ارائه شده به مردم در حوزه های مختلف اعم از ایجاد پروژه‌های عمرانی، بهداشت و درمان، اقتصادی، خدماتی، فرهنگی و... نسبت به سنوات گذشته با پیگیری های علیرضا ورناصری در مجلس شورای جان تازه به خود گرفته است و رضایتمندی مردم محقق ساخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس هفته جاری با حضور در شرکت توانیر وزارت نیرو و دیدار با مدیرعامل توانیر و معاونان وی، گسترش شبکه توزیع برق، به روزرسانی کیفیت و کمیت، تامین انرژی پایدار، حضور فوری و اورژانسی در مناطق دور و نزدیک هنگامه بروز حواث غیرمترقبه در خطوط انتقال و تسریع در امر خدمات‌رسانی را خواستار شد.



نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکلات حوزه وزارت نیرو اعم از آب و فاضلاب، شرکت توزیع برق و سازمان آب و برق خوزستان طی جلسات مستمر با مسئولان مربوطه موفق شدیم نتایج قابل قبولی را برای حوزه انتخابیه کسب کنیم که تعدادی از پروژه‌های‌های پیگیری شده بهره‌برداری و یا در حال اجرا هستند.



ورناصری با بیان اینکه در حضور مدیرعامل توانیر و معاونان وی مشکلات و موانع حوزه توزیع و انتقال برق به ویژه در بخش برق‌رسانی و اصلاح خطوط انتقال توزیع مورد بررسی قرار گرفته شد، گفت: خوشبختانه روند اجرای پروژه های شرکت توزیع برق در حوزه انتخابیه رضایت بخش است.



وی بیان کرد: مواردی که به دلیل عدم تامین اعتبارات تاکنون اجرایی نشدند در این جلسه به صورت ویژه مورد بررسی و دستورات لازم اتخاذ شده است.



ورناصری با اشاره به اینکه براساس پیگیری‌های صورت گرفته‌ مراکز بخش‌هایی که خارج از مرکز شهرستان و در مسیر دوردست قرار دارند پست اتفاقات برق اجرایی خواهد شد، خبر داد: در شهرستان مسجد سلیمان مراکز بخش گلگیر و عنبر، لالی بخش تراز، هفتکل بخش رغیوه و در اندیکا برای بخش های آبژدان و چلو جمعا ۶ پست اتفاقات برق ایجاد و خوشبختانه در همین جلسه مجوز جذب نیروی برای آنها نیز صادر شده است.



این نماینده پاسخگو مطرح کرد: موضوع مهم دیگری که در این جلسه بررسی و مصوب شده تخصیص ۱۵ میلیارد تومان است که مقرر شد؛ در راستای ادامه و اجرای پروژه ها در اختیار شرکت توزیع برق استان قرار گیرد، همچنین خرید جرثقیل و بالابر برای تعمیر و نگهداری پست‌های اتفاقات حوزه انتخابیه مصوب و وارد مرحله مناقصه شده است.



نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از ایجاد ایستگاه های فوق توزیع  برای شهرستان های مسجدسلیمان و هفتکل خبر داد و عنوان کرد: یک ایستگاه فوق توزیع ۱۳۲ به ۳۳ ولت در مسجدسلیمان احداث شود و یک ایستگاه در هفتکل در حال احداث ساختمان است که برنامه داریم قبل از فصل تابستان سال آینده به بهره برداری برسد و یک پست دیگر در اندیکا که باید تغییراتی در آن ایجاد شود نیز اجراء شود.



وی مصوبات جلسه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بیان مشکلات و مطالبات در این جلسه باعث افزایش کیفیت و سرعت خدمات‌رسانی شرکت توزیع برق در حوزه انتخابیه است.



عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: رفع نواقص فعلی، کیفی‌سازی شبکه‌های توزیع و انتقال، ایجاد پست های اتفاقات، ادامه برق رسانی برای روستاهای فاقد برق به صورت ویژه تاکید شده و تا حصول نتیجه نهایی پیگیر خواهیم بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 352756
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار